Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Matthijs & Marike Meijer - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Matthijs & Marike Meijer - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs & Marike

02 Oktober 2016 | Nederland, Rotterdam

Leuk dat je ons wilt volgen via dit reisverslag!

Marike en ik houden beiden van reizen en daarom hebben we begin dit jaar besloten om voor een half jaar op reis te gaan. De plannen waren er al wel wat eerder, maar het was steeds lastig om het concreet te maken. Nu is het gelukkig gelukt! We vertrekken op 10 november en hopen half april 2017 weer terug te zijn in ons mooie Nederland.
Marike heeft onbetaald verlof kunnen regelen en ik leg mijn werkzaamheden gewoon voor een half jaar stil.

Ons reisschema is nog niet helemaal definitief en de meeste vliegtickets zullen we boeken tijdens het reizen. Dit maakt dat we erg flexibel kunnen zijn met onze planning. Zoals het er nu naar uit ziet beginnen we in Peru, vervolgens naar Bolivia, Chili, Nieuw zeeland, Australie, Indonesie, Maleisie, Thailand, ......
We hebben er zin in!

• 03 Oktober 2016 - 21:57

Ria De Jong:

hallo lieve M en M!
    wat fijn voor jullie dat jullie zo'n mooie wereldreis kunnen gaan maken, maar wij als ouders houden natuurlijk ons hart vast, zogezegd! spannend hoor, jullie zullen vast heel wat gaan beleven! maar ik zie jullie veel liever weer thuiskomen, dan vertrekken:-( heel fijne tijd van voorbereiding alvast toegewenst.

• 16 Oktober 2016 - 18:31

Adinda:

En ook ik zie jullie liever komen dan gaan...

• 24 Oktober 2016 - 19:46

Nel De Keizer:

Dag Marike en Matthijs,

Graag wens ik jullie een goede reis toe.
    Hoorde het pas een paar dagen geleden van je moeder Marike.Ik ga jullie wel volgen , vind ik leuk. Heb dat ook bij mij kleinkind Fleur gedaan. Die is met een vriendin deze zomer naar Costa Rica geweest. Vorig jaar naar Thailand.
    Nu weer druk aan de arbeid hoor, zij is lerares.
    Het ga jullie goed, wens jullie een fijne tijd .
    Groetjes, doe wel voorzichtig !!!
    Nel de Keizer.

• 09 November 2016 - 07:03

Kees En Anneke Meijer :

Lieve M&M,

Nog 1 dag en dan is het zover.....
    Na 2 erg drukke jaren, is het jullie wel gegund om samen een mooi avontuur tegemoet te gaan.
    Geniet maar van alles wat op jullie pad komt en bij twijfel NIET DOEN!
    We missen jullie nu al.

Veel liefs,
    Pa en Ma

• 16 November 2016 - 21:54

Nel De Keizer:

Dag Marike en Matthijs,

Heb jullie foto's al gezien via ma op de laptop ontvangen.
    Ben reuze benieuwd naar jullie verhalen, ga ze regelmatig volgen.
    Het goede voor jullie reis, blijf voorzichtig, geen risico's nemen!!!
    Veel groetjes,liefs, Nel de K.

• 20 November 2016 - 21:07

Anoeska:

Hola!

Com estas?
    Ben erg benieuwd naar jullie eerste reisverslag!!
    Heel veel plezier.
    Jullie zitten nu in Peru, toch?!
    Wat een prachtig land is dat toch. Jullie zijn vast aan het genieten!!

Lieve groetjes,
    Anoeska